sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Uutiset!

Moi kaikille!
Ekaks haluun kiittää kaikkii ihanii lukioita sillä teit on jo 7!! Se on jo paljon mutta toki lisääki sais olla:)
Mutta me kuvattiin tässä jonkin aikaa sitten tällänen kuvatarina laitan sen nyt tänne.
Sori huono laatu.

C:Claudia
R:Rose
K:Kreivitär Esmeralda
A:Angel
E:Esme




C:Tervetuloa blogimme uutisiin!

C:Ensimmäisenä aiheenamme on Rosen Korkkis-skandaali. Hänen stock-kengät menivät nimittäin rikki kun hän laittoi ne jalkaansa. Viimeisimmän tiedon mukaan hän on  kuitenkin saa korvauksen asiasta.


R:Mun kengät..mun kengät...

C:Toinen aiheemme on timantti löytö. Kiistaa on kumminkin syntynyt siitä, kenelle timantti kuuluu. Katsotaampa Kreivitär Esmeraldan mielipide asiasta.

K:Olen ehdottomasti sitämieltä että timantti kuuluu minulle, sillä...

K:...olenhan rikas ja minulla on maan suurin timantti kokoelma!

C:Kolmas aihe!


C:Kaikkihan ovat kuulleet Angelin seikkailusta Varjomaasa.

A:Mun maskotit hukku ja täältä mä ne löysin.*riemuitsee*



C:Seuraavaksi päivän sää! Ole hyvä Esme.


E:Hei kaikki!

E:Tässä on suomi.

E:Täällä voi poimia mansikoita.

E:Täällä voi tavata haitaria soittavia miehiä.

E:Kun taas tuolla pitää varoa mustikoita syöviä karhuja.hui!

E:Täällä tapaa jouluna Joulupukin!

E:Tuolla törmää varmasti kiireisiin liikemiehiin.

A:JA TÄSSÄ ON SUOMEN RÄJÄYTTÄVÄ POMMI!!
E:apua!

A:Mutta onneksi HELLOKITTYMAN saapuu!!!

A:Ja pelastaa Suomen.

A:Tuolla hän hakaa nimmareita. Muista käydä.

A&E:Ja takaisin studioon!

C:hih,Kiitos tytöt.

C:Mutta nyt lopetamme tältä erää.
Näkemiin ja hyvää pivänjatkoa!







EXTRA:D

R: Mennääks Claudia johonkin syömään lounasta?

C:*kuiskaa*Rose lähetys on vielä käynnissä!


R:Hups! Sori..

Claudialla on toi kipsi siis siksi että sen käsi hukku jos ei oo viel kerrottu.Jos ihmettelitte.
Jaaöö..Sit kaikkee muutakin pitäis postata kunhan sais aikaseks:)
Oli kai mul jotain muutakin asiaa jota en tietenkään muista joten

Moikka ja näkemisiin

T:mä ja mun Esme-rakas

Ps.nii joo huomasitteks jo ton Esmen profiilin tos ylhäällä?Kantsii lukee:)
Mut moi.


2 kommenttia: