keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Tanssikisat

Jätti osti mulle tommosen mekon jonka mukana tuli pokaali, lippuja ja kengät. Toi mekko on NIIN ihana♥

Eli aloitin tuon mekon ansiosta tanssimisen. Olin hyvä siinä ja osallistuin tanssikisaan.
Angel on päässyt kisojen finaaliin Yasminen kanssa.
Y: Moi! On siis niin IHQ olla tääl!
A: Moi vaan kaikille...

Pääsyliput ovat haluttuja

Samoin arvokas palkinto!

Tuomarit ja katsojat odottavat jo jännittyneinä esiintyjiä.

Mukana on myös viimevuoden voittaja, Hiiru.

Ensimmäinen kilpailija astuu lavalle
Y: Nyt näätte mun superihanan tanssini josta ei voi olla pitämättä!





Y: Ja loppuhyppyyy!

*taputusta*
Y: KIITOS KIITOS!
Seuraavaksi on Angelin vuoro.

A: Moi kaikki! Mun tanssi on lyhyt, mutta toivottavasti pidätte ☺




A: Ja loppuhuipennus...noin.

*taputusta*
A: Kiitos♥

Tuomarit ovat päättäneet voittajasuosikkinsa.

Herra Nimetön?
Mr N: Äänestän Yasminea

Tipusankari?
Ts: Minä äänestän Angelia

Hiiru?
H: Minustakin Angel oli parempi

On palkinnon aika.
H: Tulostemme perusteella voittaja on....

H: ...Angel *ojentaa pokaalin*

Kiitos kaikille!


Extraa!

Mun ihanat kengät!


Noi liputkin oli rakkaus♥




Ilmoitusasiaa:

Muutama postaus odottaa tänne pääsyä♥
♥Aukku oli monta päivää kipee♥
♥Joo ihan kaikkii kiinnosti toi edellinen♥

By: Aukku & Angel







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti