sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Esme-Karkki

Moi vaan!
 Nyt täällä kirjottaa Esme, tai oikeestaan mun Jätti kirjottaa koska mä en tietokonetta osaa käyttää. Yrittäkää ymmärtää sillä ei 1800-luvun puoli välissä tällässeitä tietokoneita ollut!
Joten olisin tullut kirjoittamaan tänne aiemmin mutta jätti on niin hirveän laiska ettei jaksanut tulla auttamaan.
Me katsottiin eilen elokuva veljeni leijonamieli. Se oli eka leffa (niikun kaikki sanoo) jonka näin, joten en tiedä miten paljon parempi se voisi olla sillä jätistä se ei ollut hyvin tehty. Vaikka se onkin vanha.
Kuitenkin jätti (joka kuumeisesti yrittää keksiä itselleen nimimerkkiä) ehdotti että laitettaisiin tähän musta eilisiä kuvia. Se nimittäin yllätti mut kun löysin sen karkkikätkön...

Öö.. ja tän ei oo tarkotus oola kt joten...

 ylivalottunusorisori.











KARKKII!!<3

Mut niit on vaan kolme*möks*

Mutta kaikki on mahdollista.
 Jopa se että sillävälin kun nukut, alkaa sataa royaleita:)
 Extraa:
Hirveen perus zombi kuvaXD
(Jätti:Olipakkomuoksiitollai)

Saii!

Tollanen ihana karkki panta<3
Oikeita karkkeja on.


~vähän infoo~
~Jätit kirlottaa siis aina mustalla, nuket jollain muulla värillä~
~Jõten nyt jätti~
~Näppis ei toimi, hankalaa~
~Mä oon nyt vaikka ...no, Allu sitten~
~Laatu näis kuvis on surkee vaik järkkärillä mennään eli blogger on edelleen hyvä ystävämme~
~Ja Esme yrittää postailla usemmin~
Alluuu!! Ilkee! mä postaisin joka päivä mut SÄ et jaksaa!!
~Toi lila oli siis Esme ja tulee jatkossa kin oleen~



++Mun hiukset avattiin ja ne laitettiin tollasseille näteille leteille




Eiks oo nätit?

Ja niitä kommentteja saa laittaa!!
Niin oisitte toosi kivo ja ehkä uus postaus tulee nopeemmin?



Ja IIHAANAAT 19 lukijaa!
Kiitti kiitti<3


Mutta moikka
T: Esme ja Allu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti