lauantai 18. helmikuuta 2012

Omistajan vaihdos!

Blogimme ylläpitäjät vaihtuivat!

Kyseessä ei ole mitään kovin kamalaa.
Nimittäin nuket astuvat valtaan!

Mitäköhän siitäkin tulee..

No¨ nyt se nähdään.
Ole hyvä, Esme!





E: Moikka kaikki rakkaat lukijat! Tämä postaus tehtiin johtomme kunniaksi!

E: Joten jätit eivät enää määrää! Valta on meidän!





Rose juoksee...

...uusilla ihanilla tennareillaan!

R: Eiks ookki södet?

Esme saapuu
E: Moi Rose!

R: Moi! Eiks mul ookki kivat kengät? Sain ne jätiltä.

E: Kivat on. Mul ei oo ees kenkii...

R: Pyytäisit jätiltä.
E: Ehkä...

E: Eiku...Oota hetki!

R: *odottaa*


E: Tadaa! Nyt mullakin on kengät!


R: Noi on barbin kengät...
E: Iha sama.

R: Nää on silti hienommat!

E: Pöh...
A: Moi!
R: On noi sunki kengät kivat, Esme.

A: Nyt mäki oon sporttinen!
R: Jep, mut...

R: ...sul ei oo kenkii...
A: Ei Taet sitä huomaa...

A: Moikka Taet!

E: Kukaan ei välitä mun kengistä...


R: Ne on hienot!
A: Niin! Mul ei ees oo muita kun korkkikset...
E: Niin kai sitten...

A: Ja soitelkaa Taet!
E: Lopeta nyt! Ei niil ees oo sun numeroo!

A: Aina voi yrittää! *ottaa kengän ja on valmiina heittoon*


R: Ei Angel!
A: Lentää! * heittää kengän*

E: Ahaa! Koppi!

A: *möks*
E: Hähhää!

R: Lopettakaa!

A: Ny mä häippäsen! Moikka Taet!

E: Mä en kestä tätä!
A: *ottaa kengän esiin ja heittää*

A: Lentää!


E: *kääntyy* Hahaa! Koppi!

E: Kiitti kengästä.

A: Mun kenkä!

E: *potkaisee kengän jalastaan...*

....Angelin päähän*
A: Autch!

A: Nyt mä oikeesti lähen! Moikka Taet!

E: Arggh!

R: Angel! Tuu takas!
A: Oke :)

A: Me ollaan nyt blogin ylläpitäjiä ja...

E: Ei kai vaan...

A: ...moikka Taet!
E: EEEEIIIIIII!!!!!!!






Valitettavasti Claudia ei päässyt kuviin.
Myöhemmin lisää....

Kommentteja?

2 kommenttia: