keskiviikko 30. toukokuuta 2012

KT: Se on elämää, tytöt! 3


3-osa on täällä vihdoin! Tarina on jo pitkällä ja jos et tajua niin kannatan Angelin menneisyyden lukemista ;)
Ja uusille lukijoille ehdotan aikaisempien osien tsekkausta.


puheajatteluhuuto


A: Katumus valtaa minut jälleen 

A: On aika lähteä

A: Ikiajoiksi

A: On pakko paeta ennen kuin joku arvaa salaisuuteni

A: Ja niin olisi pian käynyt

A: Anteeksi

Ring ring
A: *ottaa puhelimen taskustaan*

A: Voi ei, se on Rose!  Ööh... Moi!
R: Moi! Missä oot?

A: ööh...Kotona

R: joo mä kato ajattelin että...
A: odota! mun pitää kertoo sulle jotain..

R: Mitä?
*piip piip piip*

R: Löi luurin korvaan! Outoa...

A: Voi ei! Mitä mä oikeen teen?

A: En mä voi noin vaan lähtee

A: Huoh! Täällä taas

pim pom
A: *nousee*

R: Moi!
A: ööh... moi!

R: niin että se mun idea oli, että laitettais sun huonees kesäkuntoon!

R: Tääl on meinaan aika sotkusta

A: hih! Oke!

R: eka vaatteet pois lattialta

A: Vaihdetaan eka asiaankuuluva asu!
R: OK

A: Asut on vaihdettu. Ja sitten vaan tavarat pihalle!


A: Varovasti Rose! Ne on arvokkaita!

R: Huh! Vihdoin  valmista!
A: Sitten maalaamaan

 PIAN!



A: Tulipas kaunista!


R: Tavarat vaan takaisin
       
A: Jep



R: Nyt ollaan kyllä ansaittu lepoa!


A & R : HYVÄ ME!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti