tiistai 27. maaliskuuta 2012

kaikenlaista Rose- säätöä

moi! Eli siis oon saanu Obitsun ja peruukin ja poseerata aika paljon eli nyt niitä obitsun ja peruukin vaihto juttuja; pölötän sit myöhemmin.


obitsu oottaa vuoroaan...

Ja pää avataan!

Napsin vaan kuvia kaikesta.

Pää auki ekan kerran!!!

tää pitäis siihen jotenkin saada...



takaraivo


kaulatappi hiottiin.


soviteltiin et joko mahtuu


viilattiin myös


tällainen siitä kaulatapista tuli


pää kiinni ja seuraava kuva on LOPPUTULOS!!

Rose on ny niiiiiin söpö!!! Ja ny se myös Elää!<<<333333

Peruukkiiiii!!!

Tää on niin lutunen

letit<33

nää on siis ihan sika pitkät!!!!

Rose ja mun ite tekemä amigurumi.

MUUMIT!!!!!<33333


Rose katto muumeja aamulla.

Ja mukaan yhty Claudia ja  sen Obitsu=)

oho! MItä tää tänne tuli!

Mun oma, Älä ota!

Rose; *pusu* Kaikille lukijoille!







Myöhemmin Rosen obitsuu sit pantiin sillein et se ei keiku niin hirveesti. Rose on saanu obitsunsa ennen Angelia. Mut oon vaan laiska niin panin tän vasta ny. Tytöt ei siis olleet Lapissa mukana, vaan he joutuivat jäädä kotiin.:( Yhyyy!!!




~ Obitsu on ihana~
~Peruukki samoinnn!!!!!!=)~
~ei tässä varmaan muuta~
~Kiitti Allu kun oot niin ihana ja autoit mua vaihtaa mun obbarin .~
~itse asiassa se vaihto sen kokonaan~

By; Auroriina & Rose

2 kommenttia:

  1. Rose on ihuna uudella peruukilla ja obbarilla! Yhhyh, en jaksas sitten joskus kaukaisuudessa ruveta hiomaan sitä kaulatappia. nwn

    VastaaPoista